ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ & ΘΗΛΑΣΜΟΣ

Μια γυναίκα κατα τη διάρκεια της εγκυμοσύνης έχει αυξημένες ανάγκες σε ενέργεια, πρωτεϊνες, βιταμίνες και μέταλλα, λόγω της ανάπτυξης και αύξησης ορισμένων ιστών αλλά και της παραγωγής γάλακτος.
Ακόμη και γυναίκες που επιθυμούν μια εγκυμοσύνη, θα πρέπει να προσλαμβάνουν από πριν συγκεκριμένες βιταμίνες και ιχνοστοιχεία απο τη διατροφή τους.
Στόχος είναι η σωστή και ισορροπημένη διατροφή τόσο της γυναίκας, όσο και του εμβρύου. 
Το έμβρυο προσλαμβάνει μέσω της μητέρας ότι χρειάζεται και κατα συνέπεις η μητέρα θα πρέπει να φροντίζει για την ισορροπημένη διατροφή της.
Επιπλέον, μέσω της διατροφής, η γυναίκα αντιμετωπίζει τις πιθανές διατροφικές παρενέργειες της εγκυμοσύνης, αποφεύγει ασθένειες σχετικές με την κύηση (διαβήτης κύησης), και χάνει εύκολα το επιπρόσθετο σωματικό βάρος μετα την εγκυμοσύνη. 
Η περίοδος του θηλασμού είναι πάρα πολύ σημαντική για το έμβρυο καθώς παίρνει τα θρεπτικά συστατικά που χρειάζεται μέσω του μητρικού γάλακτος αλλά και για τη μητέρα που θα πρέπει να παράγει ένα ποιοτικό μητρικό γάλα αλλά και να έχει αρκετή ενέργεια για το θηλασμό και τα ξενύχτια.